Laza színterápia/Cool color-therapy

IMG_1794_kv

 

 

 

 

 

 

This name could be given this cap, which is made of not my description…of course. (I’m a beginner knitter.) Thanks to Ahama, who showed the tutorial of this super cool cap in a virtual knitting-school on the Internet. “Decisive” moment in my life when I found this description, because as a result, I bought my first double-pointed needles set 😀 (Until then I couldn’t imagine how and what to do with these.) After that, when I was walking in front of shelves of these special knitting needles in a store, I stepped strutting. I felt myself like an insider 😀 because I knew what to do with these things. However, at home I still avoided the topic, didn’t use them. And they were waiting for me to use them. When I first knitted this cap, I was too coward and did not dare to use my new kit so knitted flat. When, however, as a consequence I have had to sew up the finished piece, I blamed myself for my cowardice. But I faced my fear aaaaaaaaaaaaaand yes 😀 😀 😀 I did it 😀

I used one of my favorite yarn. It’s thicker then the original yarn so I knitted with thicker needles (three and a half mm circle-knitting needle and 4 mm double-pointed needles kit).

IMG_1789_kv

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a nevet adhatnám ennek a kötött sapinak, ami természetesen nem az én leírásom alapján készült. A dicséret Ahamát illeti, aki egy kötősuli keretében mutatta be ennek a szuper laza sapkának az elkészítését. “Meghatározó” pillanata volt életemnek ez a leírás, mert ennek hatására vettem meg az első zoknikötőtű-készletemet 😀 Addig elképzelni sem tudtam, hogy ezekkel hogyan és mit kell csinálni. Ezek után, ha elsétáltam egy üzletben ezeknek a speckó kötőtűknek a standja mellett, nagy peckesen kihúztam magam, hogy igeeeeen, én is beavatott vagyok, mert már tudom, hogy mire jók ezek az izék. Mindezt úgy, hogy otthon még mindig csak kerülgettem a témát és a kötőtűk csomagolásból való kibontásán túl semmit nem kezdtem velük. Amikor először kötöttem meg ezt a sapkát,  még olyan nyuszi voltam, hogy nem mertem a tettek mezejére lépni és maradtam a síkban kötésnél. Mikor viszont mindezek következményeként még össze is kellett varrnom az elkészült darabot, már kifejezedten szídtam magam a gyávaságom miatt. De most szembenéztem a félelmeimmel ééééééééééééééééééééééééééééés igen 😀 😀 😀 Sikerült, juhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú 😀 😀

Némi nemű változtatást ugyanakkor eszközöltem a leírással kapcsolatban. No, nem olyan nagymérvűeket, csak olyan kisebbeket 🙂 Egyik kedvenc fonalamból készítettem, ami vastagabb a leírásban szereplőnél. Illetve ennek megfelelően vastagabb tűket is használtam (3 és feles körkötőtű, illetve 4-es zoknikötőtű). Minden más változatlan. Hiszen, ami ilyen remekül muzsikál, azt kár elrontani 🙂

IMG_1793_kv

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1790_kv

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1788_kv

 

 

 

 

 

 

 

The model was my niece (named Domcsi), who became the owner of this cap 🙂

Have a nice Sunday!

 

A modell az unokahúgom, Domcsi volt, aki egyben az új sapi tulajdonosa is lett 🙂

Szép vasárnapot!

 

Emi

4 comments on “Laza színterápia/Cool color-therapy

    • Nagyon köszönöm. Remek minta ez és még kezdőknek is sikerélményt nyújt. A fonal meg maga a csoda. Első találkozásunk óta szerelem van, részemről 🙂 Remélem, kölcsönös 😀

Leave a Reply

