Az a csodálatos spárga/The wonderful linen cord

Lampshade

 

 

 

 

 

 

I love texture of this material and like the decorations are made ​​of it.

Last year when we vacationed, lived in a log cabin and there I saw a reed wicker lampshade and quite liked it. I wanted to make something like it … of course crocheted. So the inspiration was and I had to find the suitable material.

My husband bought a skein of linen cord for a couple of weeks ago and it just stood, and was standing alone on the shelf. And every day I was thinking about what I could make from this wonderful material. Then I remembered those reed wicker lampshade and the idea was born.

To prepare, I used:
-a plastic ring (5.5 cm diameter, 6 mm thick),
-2 mm thick linen cord (I used 80 g skein)
-7 mm crochet hook,
-sewing needle and scissors.

 

Odavagyok a textúrájáért és tetszenek a belőle készített dekorációk.

Amikor tavaly nyaraltunk,egy faházban laktunk és ott láttam nádból fonott lámpabúrákat és igen csak megtetszettek. Valami hasonlót szerettem volna itthonra is…természetesen horgolva. Tehát az ihlet meg volt, már csak az anyagon gondolkodtam.

A férjem vett spárgát egy pár hete és csak ott állt, állt és állt a polcon magányosan. Én pedig nap mint nap elmentem mellette és gondolkodtam, hogy mire lehetne felhasználni. Aztán egyszer csak bevillant a faházban látott lámpa képe és megszületett az ötlet.

Az elkészítéshez felhasználtam :
-egy műanyag karikát (5,5 cm átmérőjű, 6 mm vastagságú), amiket a karnisokhoz lehet venni,
-2 mm vastagságú spárgát (egy 80 g-os gombolyagból nálam bőven kijött),
-7 mm-es horgolótűt,
-zsákvarrótűt és ollót.

Lampshade

 

 

 

 

 

 

 

Lampshade

 

 

 

 

 

 

 

Have a nice evening!

Szép estét kívánok!

 

Emi

 

P.S.: I tested it and the lampshade didn’t burn 🙂

U.i.: Teszteltem és nem gyulladt meg a lámpabúra 🙂

2 comments on “Az a csodálatos spárga/The wonderful linen cord

Leave a Reply

