Ez meg az/This and that

In recent days I baked more and crocheted less. I am not a sweet tooth, but my family is yes: D So there is no doubt that they’re happy with my newfound baking mania 🙂

 

Az elmúlt napok inkább szóltak a sütikről, mint a horgolásról. Én magam nem vagyok édesszájú, de a családom igen 😀 Így nem kétséges, hogy igen csak örülnek  az újdonsült sütési mániámnak 🙂

Sour cherry and chocolate cookie

We’ve had a lot of sour cherries so I baked sour cherry and chocolate cookie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szomszédunktól kaptunk egy szép nagy adag meggyet, így sütöttem egy meggyes-csokis piskótát.

Muffins

Then I tried the new muffin molds and baked walnut chocolate chip muffins…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azután kipróbáltam az új muffinformákat és diós-csokis muffint sütöttem…

sour cherry walnut muffins

…but only after the kids and Z devoured the sour cherry walnut muffins 🙂 (Csini was my scullion  :D)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…de csak miután a gyerekek és Z felfalták a meggyes-diós muffint 🙂 (Csini volt a kuktám :D)

Poncho

A poncho in progress of new yarns wherewith my dear Z presented me.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Z-től kapott gyönyörű fonalak is kezdenek végre összeállni egy poncsóvá.

Granny square

Granny square…again…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Horgoltam egy nagy nagyi négyzet elég sokáig…

Granny square

…and again…

 

 

 

 

 

 

 

 

 
…és még tovább…

...of remaining yarns.

…of remaining yarns.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
…az itthon lévő maradék fonalakból.

 

Have a nice weekend to you!

Legyen szép hétvégétek!

 

Emi

 

P.S. Last night I baked scones. Night!!! It’s been really sick!

U.i. Tegnap éjszaka scone-t sütöttem. Éjszaka!!! Ez már tényleg beteges!

6 comments on “Ez meg az/This and that

        • Ez abszolút igaz. Ebből is látszik, hogy ők az okosabbak. Míg én mindig ugyanazokat a módszereket alkalmazom, addig ők képesek újabbnál újabb cselhez folyamodni a céljuk (ez esetben a sütik) eléréséhez 😀

          • Ezért imádok tőlük tanulni: még őszinték, és nem a betanult, jól bevált sémák szerint élnek. 😉 Mindig meg tudnak lepni engem is a környezetemben lévő aprócskák, hogy milyen félelmetesen kreatívak. 😀

Leave a Reply

