Újrahasznosítás és a cicák/Recycling and kittens

Good morning, my beauty :-)

Good morning, my beauty 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Yesterday I crocheted a thing. I started, made and finished it 🙂

I changed pillow slips and blanket covers this week. One blanket always slipped out of its cover. My son had enough of this situation. Before he fell asleep, removed the cover of his blanket. I understand him. I don’t like these situations. So the blanket covers had to be replaced with another one. Unfortunately, the materials of these linens aren’t the best, so I was sure to have not been used for more sleeping purposes. (Many years ago my mother in law  gave us  two sets of these linens.)  I didn’t want to throw out. Instead, I used a much nobler purpose. Yesterday I cut these blanket covers 2 cm wide yarn. I used my 7 mm hook ( a 9 mm or 10 mm hook is better). The cat-nest is ready 🙂

 

Tegnap nekiláttam egy dolognak. Elkezdtem, csináltam és be is fejeztem 🙂

A héten ágyneműcsere után az egyik takaró folyton “kimászott” a huzatból. A fiam ezt annyira megunta, hogy mielőtt elaludt a huzatot leszedte a takaróról. Megértem. Én sem csípem, ha a takaró össze-vissza gyűrődik. Tehát a takaróhuzatot le kellett cserélni egy másikra. Sajnos az anyaga nem a legjobb, így biztos, hogy nem használtuk volna többet alvási célra. (Az anyósomtól kaptunk ebből az ágyneműhuzatból két garnitúrát évekkel ezelőtt.) Nem lett volna szívem csak úgy kidobni. Ezért inkább egy sokkal nemesebb célra használtam fel. Felvágtam a takaróhuzatokat és 2 cm széles fonal lett belőle. A 7 mm-es tűmet használtam (ez a legnagyobb méretű horgolótű itthon), egy 9-es vagy 10 mm-es jobb lett volna. De így is elkészült a cica-fészek 🙂

Kittens in cat-nest

From 2 cm wide ‘yarn’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The place is enough large...I think :-)

The place is enough large…I think 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kittens in cat-nest

The nest is 56 cm in diameter. Height is 9 cm.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adorable kittens :-)

Adorable kittens 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So sweet :-)

So sweet 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emi

4 comments on “Újrahasznosítás és a cicák/Recycling and kittens

  1. Rengeteg farmer anyagom van itthon, azt lehet használni ilyen célra, mert arra is gondoltam, hogy szőnyeget lehetne csinálnom belőle, de a jobbnál jobb ötletek nagyon is érdekelnek. Gondoltam ágytakaróra, mobiltelefontartóra stb, de ez a szőnyeg dolog megmozgatta a fantáziám. Köszike

    • Szívesen 🙂 És tényleg annyira szuper, amikor a szobát vagy a teret a saját kézimunkánkkal díszítjük. Kíváncsi lennék majd a végeredményre 😀

Leave a Reply

