Katica lányka/Ladybird girl

IMG_0699_kv

 

 

 

 

 

 

Earlier, I wrote that my daughter drew a ladybird what I would like to crochet. Well …. oh…. shall we say ….it’s completed. It’s a little different. Anyway the picture was an inspiration what I reinterpreted a bit (or very)  🙂

Korábban írtam, hogy a kislányom rajzolt egy katicát, amit meg szeretnék horgolni. Hát….őőőő….hogy is mondjam….elkészült. De nem úgy. Na szóval: a kép csak inspiráció volt, amit aztán egy kicsit (vagy inkább nagyon) átértelmeztem 🙂

IMG_0714_kv

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0716_kv

 

 

 

 

 

 

 

More precisely, completely different 😀

Konkrétan: teljesen más lett 😀

Kicsit indilyányos 😀 , kicsit raszta, de katica…asszem 😀

IMG_0691_kv

 

 

 

 

 

 

 

I didn’t want to crochet dots onto the wings so I used beads instead of them. I think so cool. If my kids will tear of all of beads, at least I won’t get bored while look for all of rolled beads in different parts of the house 😛 God, it’s definitely going to happen!)

Nem volt kedvem pöttyöket horgolni a szárnyakra, így maradtam a gyöngyöknél. Szerintem így is elég klassz lett. Majd ha a kölkök bevadulnak és letépkedik egyesével a gyöngyöket, legalább én sem fogok unatkozni, míg összehalászom a szétgurult darabokat a ház különböző pontjairól :-p (Istenem, ez tuti be fog következni!)

IMG_0717_kv

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0713_kv

 

 

 

 

 

 

 

I have not even told you about her hair. I thought it would be very simple, if her hair would be black 🙂 So I made these colorful hair bundles. (I hope my children won’t put them in the sink drain :-p)

Akkor még nem is beszéltem a hajról. Úgy gondoltam, hogy nagyon snassz lenne, ha szimplán fekete “hajszálai” lennének ennek a csajnak 🙂 Mivel belejöttem a gyöngyös horgolásba, készítettem ilyen színes tincseket. (Remélem, hogy nem a lefolyóban fognak kikötni 😛 )

IMG_0684_kv

 

 

 

 

 

 

 

Have a nice day!

További szép napot nektek!

 

Emi

4 comments on “Katica lányka/Ladybird girl

Leave a Reply

