Szeretem a színeket/I love the colours

IMG_0578_kv

 

 

 

 

 

 

Again I crocheted a bookmark. That wasn’t my next project, but my elder daughter (named Vercsi) asked me that I would crochet another one 🙂

Újra könyvjelzőt horgoltam. Nem ez volt a következő projektem, de a nagyobbik lányom (Vercsi) kérte 🙂 

IMG_0579_kv

 

 

 

 

 

 

 

One of her girlfriend’s birthday will be and my daughter wants to present her with it.

Hamarosan az egyik barátnőjének lesz a szülinapja és ezzel az aprósággal szeretné meglepni.

IMG_0584_kv

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0585_kv

 

 

 

 

 

 

 

Her favourite animal’s the dog so I crocheted a dog shaped bookmark. In choice of colors I got a free hand. 

Kutya formájú lett, mert a leányzónak ez a kedvenc állata. A színekben viszont szabad kezet kaptam.

IMG_0574_kv

 

 

 

 

 

 

 

Vercsi helped me in making of legs. The beading is her scope anyway.

Vercsi segített a lábak elkészítésénél. A gyöngyfűzés amúgy is az ő reszortja.

IMG_0576_kv

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0586_kv

 

 

 

 

 

 

 

The eyes’re simple, black buttons.

A szemek egyszerű fekete gombok.

IMG_0575_kv

 

 

 

 

 

 

 

I used Alize Bella (100% cotton) yarn. The bookmark’s approx. 28 cm.

Újra Alize Bella (100% pamut) fonalat használtam a figura elkészítéséhez.  Kb. 28 cm-es lett.

 

Emi

2 comments on “Szeretem a színeket/I love the colours

Leave a Reply

