Nagyon színes/Very colorful

IMG_0199_kv

 

 

 

 

 

 

For my sister.

She wanted to have a colorful hanging figure with very long legs. I thought I would crochet her a rabbit. Then I remembered something else. A bird.

I think it’s a boy. I hope that my sister loves him.

Happy birthday Erika!!!

IMG_0203_kv

 

 

 

 

 

 

 

húgom szülinapja is most volt. Kért valami nagyon színes és vidám dolgot, amit a kocsiba fel tud akasztani. Ennek végeredményeképpen elkészült egy nagyon színes, vidám (és fogalmam sincs, hogy milyen fajta) madár 🙂

IMG_0198_kv

 

 

 

 

 

 

 

A nyakát horgolt körökből és Fimo gombokból hoztam össze. Kapott kis bóbitát is a fejére.

IMG_0197_kv

 

 

 

 

 

 

 

Nem akartam külön csőrt készíteni, így esett a választásom egy hosszan színátmenetes fonalra (Alize Bella Batik 100% pamut). Szerencsére sárgás árnyalatú szín is akad benne, így éppen elmegy csőrnek. Körbevarrtam a biztonság kedvéért, hogy látszódjon  hol végződik a csőr és hol kezdődik a madár arca.

IMG_0196_kv

 

 

 

 

 

 

 

A szem-gombokat újrahasznosítottam. Valamelyik ruháról estek le és elraktam, hogy majd visszavarrom. Ez értelemszerűen nem történt meg, így a madár szemeiként végezték 🙂

IMG_0204_kv

 

 

 

 

 

 

 

Mikor mindez elkészült a lábakat kellett megoldanom. Mivel a körmöcském sajnos beadta az unalmast és nem tudtam azonos színű zsinórokat gyártani, a már elkészült különböző színűekből hoztam össze az extrémen hosszú lábakat.

IMG_0201_kv

 

 

 

 

 

 

 

A talpak szintén gombok lettek, különböző színben, hogy tovább erősítsem a színes vonalat.

IMG_0194_kv

 

 

 

 

 

 

 

Boldog szülinapot Erika!!!

 

Emi

4 comments on “Nagyon színes/Very colorful

  1. Köszönöm szépen! Nagyon jól néz ki az autóban és érdekes módon mindig arra fordul amerre megyek! Én tudom a fajtáját: világ látta madár! 🙂

Leave a Reply

