Valami készül/I make something

CYMERA_20140208_154318_kv

 

 

 

 

 

 

 

Csini (a kislányom) ruhája után újabb blokk készítési láz vett rajtam erőt. De mint ahogy az előzőekben, most sem tudom még pontosan, hogy mi lesz belőlük 😀
Ez a fajta blokk sem bonyolult és már sokan megcsinálták a saját szájuk íze szerint.

Mit is mondhatnék…nekem is kellett egy saját “recept”. Így hát a kör meghorgolása után jött a neheze. Négyszögesíteni kellett a kerek formát. (Kérhettem volna az Internet segítségét, de jobban szeretek “megszenvedni” a végeredményért.) Próbálkoztam és…jelentem, hogy megcsináltam!

Az eddig elkészült blokkok, amikből lesz majd valamikor valami 🙂
CYMERA_20140208_154226_kv

 

 

 

 

 

 

 

CYMERA_20140208_154014_kv

 

 

 

 

 

 

 

CYMERA_20140208_154102_kv

 

 

 

 

 

 

 

CYMERA_20140208_153647_kv

 

 

 

 

 

 

 

CYMERA_20140208_154707_kv

 

 

 

 

 

 

 

Annyira szeretem ezeket a színeket és már nagyon várom, hogy kipattanjon az isteni szikra a fejemből és eldőljön, hogy mivé avanzsálnak.

 

Emi

9 comments on “Valami készül/I make something

  1. Pingback: Piros szegély/Red edge | Emi in Children's land

Leave a Reply

