Újra kutyák/Doggies again

Nem tudok leszakadni a kutyás-macskás témáról mostanában 🙂

100_3204_blog

 

 

 

 

 

 

Nagyon szeretem ezt a mintát horgolni. Gyorsan össze lehet hozni a kész alapot, aztán jöhet a pepecsmunka. Mármint a díszítés. Egészen pontosan az apró részletek kialakítása varrótű és cérna segítségével.

100_3200_blogra

 

 

 

 

 

 

 

Mivel varrni nem igazán tudok szépen, nekem ez nagy kihívás. Amikor aztán elkészülök, mindig büszke vagyok magamra, hogy nem toltam el annyira 🙂

Amikor elkezdtem a horgolást, igyekeztem minél kevesebb varrást belefeccölni az adott figurába. Így a díszítés és az apróbb részletek kidolgozása eleinte elég szegényes volt.
Ez azóta sokat változott. Annyira átfordultam ilyen téren, hogy most már ez a kedvenc munkafázisom.

Ezeknél a kutyusoknál még annyira nem voltam bátor ilyen téren. Legközelebb viszont…

100_3206_blogra

 

 

 

 

 

 

 

Mindenesetre nekem így is tetszenek és szerencsére a gazdájuknak is.

Emi

2 comments on “Újra kutyák/Doggies again

  1. Nekem is tetszik, nekem fontosak a részletek és itt ahogy látom nem maradtak elvarratlan szálak. Szép munka! A fekete-rózsaszín színkombináció számomra nem volt értelmezhető, de ezzel a kutyussal megváltoztattad a látásmódomat. 🙂

    • Ez az alkotó szabadsága, hogy olyan módon alkot, ahogy neki tetszik. Ez persze nem jelenti feltétlenül azt, hogy mindenkinek tetszeni fog.

Leave a Reply

