Új haver/New friend

Még ugyan van idő húsvétig, de muszáj volt nyuszit horgolnom. Abszolút megállja a helyét hétköznap is 🙂 El tudom képzelni, ahogy üldögél egy kanapén és nézi, hogy a család tesz-vesz.

Saját minta alapján készült, szinte pillanatok alatt összeállt a formája. A karoknál és lábaknál újra a körmöcskével készült zsinórokat használtam.

CYMERA_20140123_151842_kv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A gombokat természetesen a lányom csinálta. Innen is köszönöm 🙂 Állandóan aggódik, hogy elég jók lettek-e. Mindig meg kell nyugtatnom, hogy nekem nagyon tetszenek. Szeretem ha valamin látszik, hogy az valóban kézzel készült. A kis hibáktól lesznek egyszeriek és megismételhetetlenek.

CYMERA_20140123_151903_kv

 

 

 

 

 

 

 

Eléggé elrugaszkodtam a valóságtól a szempillák színét illetően. De nekem nagyon tetszik.

CYMERA_20140123_151942_kv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mostanában ezek a kedvenc színeim. Még biztosan vissza fognak köszönni párszor 🙂

CYMERA_20140123_151321_kv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem a sál most nagyon időszerű. Lehet, hogy egy kabát sem ártott volna 🙂

 

Emi

Leave a Reply

