Nadrág mentőakció/Appliques for my children

Mostanában gyakran találkozom a gyerekeim nadrágjai között olyannal, amelyen icipici lyukak éktelenkednek. Tényleg picikék, de engem zavarnak. Rigolyás vagyok 😀 Kár lenne őket betenni az “oviba már (nekem!) nem jó, de itthon még használható” polcra.

Sajnos nem vagyok egy nagy varró zseni, sőt még kicsi sem 🙂 Nem tudok szépen stoppolni, sosem tudtam. Elhatároztam -ezen hiányosságom ellenére-, hogy igenis varrni fogok.  Egy dolog maradt még hátra: foltokat kellett készítenem. Igyekeztem színes és “gyerekes” formát összehozni. El is készültek és a nem létező varrótudományommal felrögzítettem a kiszemelt “alapokra”.

Rövidlábú kutya a kisfiamnak és hosszúfarkú cica a kislányomnak:

100_3363

 

 

 

 

 

 

 

100_3366

 

 

 

 

 

 

 

100_3367

 

 

 

 

 

 

 

100_3359

 

 

 

 

 

 

 

A gombot a nagyobbik lányom készítette Fimo-ból.

100_3360

 

 

 

 

 

 

 

100_3361

 

 

 

 

 

 

 

100_3362

 

 

 

 

 

 

 

Emi

One comment on “Nadrág mentőakció/Appliques for my children

  1. Pingback: Virágszerűség/Flower-kind | Emi in Children's land

Leave a Reply

