Bagoly/Owl

Ő az a madár, akit sokan szívesen lerajzolnak, megkötnek, meghorgolnak.

Én sem tudom kivonni magam a hatása alól. Sokat gondolkodtam azon, hogy van-e hozzá hasonlóan inspiráló élőlény. Aztán persze eljutottam odáig, hogy sok aranyos állat van, de a bagoly az valami más. Így nekem is el kellett készítenem 🙂

100_3291

 

 

 

 

 

 

100_3298

 

 

 

 

 

 

 

100_3302

 

 

 

 

 

 

 

Karácsonyra a nagyobbik lányom Fimo gyurmákat kapott, amikből csinált ezt-azt. Kunyeráltam tőle néhány általa készített gombot. Most azokból is használtam fel a figura elkészítéséhez.

100_3288

 

 

 

 

 

 

 

Voltak és vannak még ezenkívül is próbálkozások. Tehát folytatás várható 🙂

Emi

2 comments on “Bagoly/Owl

Leave a Reply

