Korábban…/Giraffes and elephants

…készültek ezek a zsiráfok és a hozzájuk tartozó elefántok. Mostanában nem horgoltam ezeket a mintákat, mert az új ötletek elkészítésére álltam rá.

A zsiráf nem teljesen saját ötlet. Ehhez hasonlót láttam egyszer a neten még pár éve. Megmondani már nem tudom, hogy melyik oldalról van szó. Elkezdtem horgolni valami hasonlót, közben jegyzeteltem a füzetembe és végül ez kerekedett ki belőle:

DSC_0091_kv
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek kisebb méretűek. Ilyennel is próbálkoztam, hátha 🙂

DSC_0096_kv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De a különbség igazán a közös fotón látszik. Lehetetlen színű zsiráfok:

DSC_0092_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az elefántot viszont kérésre készítettem saját minta alapján. Aztán persze több is készült belőle:

ciklele3_kv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az elefántoknál is kipróbáltam a vastagabb fonal-vastagabb tű kombót:

DSC_0089_kv

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos az ő esetükben nincs közös fotó, hogy látszódjon a különbség. Na, majd legközelebb 🙂

Emi

2 comments on “Korábban…/Giraffes and elephants

Leave a Reply

